Řízení tvorby a evidence smluv

Mějte přehled o uzavřených smlouvách Vaší společnosti. Profitujte z nástroje, který navíc dokáže vytvářet smlouvy včetně evidence všech verzí, změn a připomínek. A k tomu pohlídá platnost smluv a další důležité termíny.

Vaší firmou projdou denně desítky i více smluv, ať už je přímo vytváříte, nebo shromažďujete došlé. V papírové podobě zabírají spoustu místa, špatně se evidují a ještě hůř se v nich hledá.

Při všem tom „papírování” snadno dojde k pochybení v procesu tvorby smluv nebo dokonce k jejim ztrátám smluv.

Domluvit online ukázku

Dosáhněte dokonalého přehledu ve smlouvách

  • Fulltextové vyhledávání ve smlouvách
  • Ukládání smluv do elektronického archivu – zabezpečení proti ztrátě (verzování)
  • Urychlení celého procesu tvorby a schvalování smluv
  • Přístup ke smlouvám na základě přístupových práv
  • Zpřehlednění celého procesu

Podrobný popis řešení pro řízení tvorby a evidence smluv

Ukládání smluv po naskenování i v upravitelné podobě

Systém DOCU‑X DMS Vám dovolí ukládat smlouvy po naskenování a smlouvy v editovatelné podobě. Tím získáte přehlednou evidenci všech smluv, včetně jednoduchého vyhledávání smluv a informací z nich.

Šablony pro tvorbu smluv, připomínkování a schvalování

DOCU‑X DMS umožňuje vytvořit si šablony pro tvorbu smluv. Dále řeší tvorbu návrhu smlouvy, předání návrhu k připomínkování, zpracování připomínek, schválení celé smlouvy a podpis.

Spravování veškeré firemní dokumentace díky rozšíření

Díky tomu, že je součástí tohoto řešení systém DOCU‑X DMS, získáte nejen aplikaci pro ukládání smluv, ale po rozšíření má možnost spravovat elektronicky veškerou firemní dokumentaci.

Součinnost na tvorbě smluv napříč celou organizací

DOCU‑X neslouží pouze jako úložiště smluv. Tyto dokumenty lze také vytvářet a spolupracovat na nich v součinnosti několika uživatelů nebo firemních oddělení.

Udělejte si ve smlouvách pořádek a mějte je pod dohledem. Využijte výhody řešení, jehož součástí je systém pro správu elektronických a skenovaných dokumentů DOCU‑X DMS.