Evidence došlé pošty
Evidence došlé pošty
Evidujte snadno a rychle veškeré dokumenty, které přijdou papírovou a elektronickou formou do firmy. Po zaznamenání je dohledáte během pár vteřin a zabráníte jejich ztrátám.
Zapisujete přijatou poštu do Excelu nebo knihy došlé pošty? Předáte ji zodpovědné osobě, a tím ztrácíte přehled o jejím dalším toku firmou?
Usnadněte si výrazně práci. Díky DOCU‑X DMS zpřehledníte evidenci všech došlých dokumentů a udržíte informace o jejich následném stavu.
Kontrolujte jednoduše došlou poštu
- Dokumenty k dispozici během několika vteřin konkrétním zaměstnancům
- Již žádné ztráty dokumentů
- Vždy k dispozici kompletní přehled o stavu dokumentů, komu zrovna „leží“ na stole
- Hlídání termínů
- Spouštění schvalovacích procesů na přijatou poštou
- Snížení nákladů na kopírování