DOCU-X Novinky

sprava-dokumentu

Správa dokumentů v praxi. Proč firmy využívají DMS řešení?

Uvažujete o zavedení efektivní správy dokumentů? Zjistěte, jaké zkušenosti mají ostatní firmy s nasazením DMS systémů. Dozvíte se o očekávání, rizicích a konkrétních výsledcích.

1.9.2021
Více
zapis-z-porady

Jak na přehledný zápis z porady? Tužka a blok už jsou dávno pasé…

Přehledný zápis z porady je důležitý, protože z něj vyplývají další úkoly pro celý tým. Pokud tohle nefunguje, vznikají zbytečné komplikace, nedorozumění a problémy se splněním úkolů. Zjistěte, jak…

25.8.2021
Více
anonymizace-dokumentu

Anonymizace dokumentů. Definice, příklady, řešení

Anonymizace dokumentů je velmi diskutovaným tématem. Registr smluv, GDPR i další případy ji nutně vyžadují. Kde a kdy musíte anonymizaci dokumentů skutečně využít? Jaké je nejvhodnější řešení?

24.8.2021
Více
archivace-dokumentu

Jak na archivaci dokumentů ve firmě? Zákony, pravidla a doporučení

Víte, jaký je rozdíl mezi zálohovaným a archivovaným dokumentem? Jakým zákonům podléhá archivace dokumentů? A proč si dát na správu dokumentů ve firmě velký pozor? Dozvíte se v článku.

10.8.2021
Více
co-je-dms

Co je DMS systém a jak ho využít?

Zajímá vás, co je to DMS systém? Jak funguje a proč prospěje vaší firmě? V článku se seznámíte se základními parametry, výhodami a oblastmi využití.

4.8.2021
Více
digitalizace-firmy

7 důvodů, proč se vyplatí digitalizace firmy

O digitalizaci firem se hodně mluví a tak vás možná napadá otázka, zda je vhodná a výhodná také pro vaši organizaci. Přečtěte si o sedmi benefitech, které mají vliv na ziskovost a efektivitu.

21.7.2021
Více
document-management-system

6 tipů, jak vybrat Document Management System

Chcete mít perfektně uspořádané dokumenty ve firmě? Potřebujete k nim snadný přístup, udělovat práva k přístupu a dělat revize? Nejvyšší čas uvažovat o DMS – Document Management System. V článku se…

14.7.2021
Více
evidence-smluv

5 důvodů, proč se firmě vyplatí elektronická evidence smluv

Říká se, že obchodní vztahy stojí na smlouvách. Jenže když se vám začnou v kancelářích hromadit štosy papírů na stole, začíná v tom být zmatek. Může se také stát, že díky nedokonalé evidenci smluv na…

7.7.2021
Více
skartace-dokumentu-uvodni

Skartace dokumentů. Jak správně postupovat a na co si dát podle zákonů pozor?

Pod pojmem skartace dokumentů si vybavíte fyzickou likvidaci dokumentů rozřezáním na nesložitelné dílky. Skartace je ale v “očích” zákona něco jiného. Zjistěte, jak na skartaci podle platné…

30.6.2021
Více
ocr-software-uvodni

OCR software. Přínosy jeho využití ve firemních procesech

Optické rozpoznávání znaků (OCR – Optical Character Recognition) je jednou z metod pro efektivní získávání dat z dokumentů. Jaké jsou výhody OCR software? Může pomoci s dokumenty také ve vaší firmě?

23.6.2021
Více
< 1 2