DOCU-X Novinky

document-management-system

6 tipů, jak vybrat Document Management System

Chcete mít perfektně uspořádané dokumenty ve firmě? Potřebujete k nim snadný přístup, udělovat práva k přístupu a dělat revize? Nejvyšší čas uvažovat o DMS – Document Management System. V článku se…

14.7.2021
Více
manazer-datove-schranky

Jak si ulehčit práci s datovými zprávami? Využijte manažera datové schránky

Perete se ve firmě každodenně s datovými zprávami? Nevyhovuje vám webovém běžné webové rozhraní? Stává se vám, že občas nějaké zprávy přehlédnete a jsou z toho jenom problémy? Nebo že zprávy dokonce…

13.7.2021
Více
evidence-smluv

5 důvodů, proč se firmě vyplatí elektronická evidence smluv

Říká se, že obchodní vztahy stojí na smlouvách. Jenže když se vám začnou v kancelářích hromadit štosy papírů na stole, začíná v tom být zmatek. Může se také stát, že díky nedokonalé evidenci smluv na…

7.7.2021
Více
skartace-dokumentu-uvodni

Skartace dokumentů. Jak správně postupovat a na co si dát podle zákonů pozor?

Pod pojmem skartace dokumentů si vybavíte fyzickou likvidaci dokumentů rozřezáním na nesložitelné dílky. Skartace je ale v “očích” zákona něco jiného. Zjistěte, jak na skartaci podle platné…

30.6.2021
Více
ocr-software-uvodni

OCR software. Přínosy jeho využití ve firemních procesech

Optické rozpoznávání znaků (OCR – Optical Character Recognition) je jednou z metod pro efektivní získávání dat z dokumentů. Jaké jsou výhody OCR software? Může pomoci s dokumenty také ve vaší firmě?

23.6.2021
Více
vytezovani-dokumentu

Přínosy automatického vytěžování dokumentů a jak funguje

Přepisujete ve firmě data z přijatých dokumentů ručně? Nebo používáte OCR, ale nevíte, jak dál pracovat se získanými daty? Pojďme se podívat na to, jak řízení dokumentů ve firmě dostat na vyšší…

21.6.2021
Více
rizeni-dokumentace-uvodni

Jak na řízení dokumentace ve firmě?

S dokumenty se to ve firmě jenom hemží. Jak je zkrotit tak, abyste se v nich vyznali? Vystačíte si ještě s papírovým řízením? Nebo je lepší využít elektronický systém pro správu dokumentů?

2.6.2021
Více
vytezovani-faktur-uvodni

Jaké výhody má vytěžování faktur a jak funguje?

Systémy pro automatické vytěžování údajů dokáží z faktur a dalších naskenovaných a elektronický dokumentů přepisovat data do podnikového systému. Jak vytěžování dat z faktur funguje? Jaké výhody…

26.5.2021
Více
jak-vest-poradu

Jak vést poradu? 7 + 1 tip na její přínosné řízení

Pravidelné porady jsou nezbytnou součástí bezproblémového chodu každé firmy. Jak vést poradu tak, aby byli všichni spokojení a přinášela kladné výsledky?

12.5.2021
Více
bezpapirova-kancelar-uvodni-full

Prozkoumejte všechny výhody bezpapírové kanceláře. Začněte třeba s fakturami

Zkoušeli jste si někdy spočítat, kolik papíru ve firmě spotřebujete za den, týden nebo za měsíc? Podle průzkumů jde skoro polovina veškerých papírů rovnou do koše ještě v ten samý pracovní den. Proč…

12.5.2021
Více