
Jak vést poradu? 7 + 1 tip na její přínosné řízení
Pravidelné porady jsou nezbytnou součástí bezproblémového chodu každé firmy. Jak vést poradu tak, aby byli všichni spokojení a přinášela kladné výsledky?
Pravidelné porady jsou nezbytnou součástí bezproblémového chodu každé firmy. Jak vést poradu tak, aby byli všichni spokojení a přinášela kladné výsledky?
Zkoušeli jste si někdy spočítat, kolik papíru ve firmě spotřebujete za den, týden nebo za měsíc? Podle průzkumů jde skoro polovina veškerých papírů rovnou do koše ještě v ten samý pracovní den. Proč…
Pro právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku je zřízení datové schránky zákonnou povinností. Jako majitelé společnosti ji stoprocentně máte založenou. Používáte však všechny možnosti, nebo ji…
Ztrácíte přehled o přijaté elektronické i papírové poště? Zabírá vám její zpracování neúnosný počet hodin? Netušíte, kde se přesně nachází přijatý dokument, když potřebujete jeho data? Nejvyšší čas…
Řízení procesů ve firmách je poměrně složité. Jak si ho zjednodušit a zrychlit všechny části procesu? Zaměřte se na automatizaci postupů díky nástroji workflow, který zefektivní elektronický oběh a…
Uvažujete o tom, že vyměníte ruční zpracování faktur za automatické? Nejste si jisti, zda to pomůže firmě ve zkvalitnění procesů? Nevíte, co vše takové řešení umí? Pokud nejste rozhodnutí,…
Anomymizace dat je v poslední době velmi diskutovaným tématem. Registr smluv, GDPR i další případy ji nutně vyžadují. Kde a kdy ji skutečně musíte využít? Firmami a různými organizacemi denně proudí…