
6 tipů, jak vybrat Document Management System
Chcete mít perfektně uspořádané dokumenty ve firmě? Potřebujete k nim snadný přístup, udělovat práva k přístupu a dělat revize? Nejvyšší čas uvažovat o DMS – Document Management System. V článku se…
Také to znáte? Hromadí se vám papíry na stole? Neustálé dohledáváte v šanonech, jaké máte se podepsané smlouvy a jaké důležité termíny z nich plynou? Digitalizujte. V článku najdete argumenty, proč to vést elektronickou evidenci smluv.
Kupí se vám smlouvy a ztrácíte se v nich? Nemáte šanci pravidelně sledovat, kdy vám jaká smlouva s obchodním partnerem končí? Listujete do zbláznění, abyste našli konkrétní údaje?
Přejděte na elektronickou evidenci smluv a mějte je plně pod kontrolou, protože…
Vztahy uvnitř i vně firmy jsou založené na smlouvách. Proto je velmi důležité, aby byly procesy týkající se smluv průhledné a standardizované. Elektronická evidence smluv zajistí sledování podmínek a termínů smluv. Nikdy vám tak neutečnou zásadní informace a data.
Automatizace procesů zvyšuje produktivitu a snižuje náklady. Zaměstnanci navíc získají řešení pro rychlou a snadnou výměnu informací a podporují efektivní týmovou práci.
Nástroj pro řízení a evidenci smluv zaznamenává veškeré změny v dokumentu. K dispozici je kompletní stopa životního cyklu dokumentu. Elektronická evidence smluv je tak mnohem efektivnější.
Elektronicky evidované smlouvy jsou uloženy bezpečným způsobem. Snadno splníte požadavky na zpracování a úschovu dokumentů.
Každý člen firmy, který má oprávnění k přístupu k evidovaným smlouvám, může ukládat, otevírat a spravovat smlouvy z jednoho místa, ze svého počítači či mobilního zařízení.
Časově náročné manuální úkony jsou díky automatizaci minulostí. Vše, co v souvislosti s evidencí smluv potřebujete udělat, zvládnete rychle a jednoduše na několik kliknutí.