Vztahy uvnitř i vně firmy jsou založené na smlouvách. Proto je velmi důležité, aby byly procesy týkající se smluv průhledné a standardizované. Elektronická evidence smluv zajistí sledování podmínek a termínů smluv. Nikdy vám tak neutečnou zásadní informace a data.
5 důvodů, které hovoří pro elektronickou evidenci smluv
Efektivní procesy spojené s evidencí smluv podporují produktivitu
Automatizace procesů zvyšuje produktivitu a snižuje náklady. Zaměstnanci navíc získají řešení pro rychlou a snadnou výměnu informací a podporují efektivní týmovou práci.
Transparentní procesy = absolutní přehled
Nástroj pro řízení a evidenci smluv zaznamenává veškeré změny v dokumentu. K dispozici je kompletní stopa životního cyklu dokumentu. Elektronická evidence smluv je tak mnohem efektivnější.
Bezpečné uložení pro rychlé dohledávání
Elektronicky evidované smlouvy jsou uloženy bezpečným způsobem. Snadno splníte požadavky na zpracování a úschovu dokumentů.
Smlouvy dostupné kdykoliv a kdekoliv
Každý člen firmy, který má oprávnění k přístupu k evidovaným smlouvám, může ukládat, otevírat a spravovat smlouvy z jednoho místa, ze svého počítači či mobilního zařízení.
Úspora času díky chytrým nástrojům
Časově náročné manuální úkony jsou díky automatizaci minulostí. Vše, co v souvislosti s evidencí smluv potřebujete udělat, zvládnete rychle a jednoduše na několik kliknutí.