6 tipů, jak vybrat Document Management System
Chcete mít perfektně uspořádané dokumenty ve firmě? Potřebujete k nim snadný přístup, udělovat práva k přístupu a dělat revize? Nejvyšší čas uvažovat o DMS – Document Management System. V článku se…
Uvažujete o tom, že vyměníte ruční zpracování faktur za digitální? Nejste si jisti, zda to pomůže firmě ve zkvalitnění procesů? Nevíte, co vše takové řešení umí? Pokud nejste rozhodnutí, prozkoumejte článek, který vám prozradí víc o digitalizaci faktur.
Ruční práce s fakturami, zapisování dat do systému, kopírování… To jsou standardní postupy, které využívají zejména malé a střední podniky, kde příjem dodavatelských faktur probíhá jako na běžícím páse.
Buď je to dáno neznalostí řešení, která reálně mohou firmě ušetřit, nebo nedůvěrou v zavedení řešení do firmy. Je ale na čase přemýšlet o automatickém vytěžování faktur.
Systémy pro automatické zpracování dokumentů jsou mezi námi spoustu let. Jenže až poslední dobou dospěly na tak vysokou úroveň, že začínají efektivně pomáhat při digitalizaci firmy. Zvlášť při digitalizaci faktur.
Podle popisků jednotlivých polí najde software pro vytěžování dat z faktur hledané hodnoty, jako jsou například datum splatnosti, cena, ičo, číslo účtu apod. Digitalizace faktur je tak velmi efektivní.
Čím častěji se softwarem pro digitalizaci faktur pracujete, tím se zvyšuje úspěšnost rozpoznání (OCR program pracuje s vestavěnou a naučenou znalostní bází, která je unikátní pro každého zákazníka a vznikla vlastním používáním systému).
Pokud využijete profesionální program pro digitalizaci účetnictví, můžete ho snadno propojit se systémy zákazníka, účetním systémy, OCR, ERP. Slouží k používání informací uložených v jiných systémech.
Zavedení digitalizace faktur do organizace je časově velmi nenáročné a pohybuje se v řádu maximálně desítek dní.
Žádný uživatel nemusí mít obavy, že práci se systémem pro digitalizaci faktur nezvládne. Rozhraní software je ergonomické a každý téměř hned práci zvládne.
Digitalizace zpracování dodavatelských faktur se projeví velmi brzy. Produktivita a efektivita pracoviště stoupne. Prohlédněte si případovou studii.
Tyto funkce však získáte za předpokladu, že při nasazení řešení použijete ingredience:
Jestli chcete ve společnosti pracovat na svých konkurenčních výhodách, digitalizace dokumentů a faktur je jedním z prvků, které pomáhá zajistit efektivní řízení a správu firemních procesů a dokumentů. Tedy nejen faktur.
Jednoduché zpracování dokumentů, dokonale přehledná evidence a snadná dohledatelnost jsou klíčem k dobře odvedené práci: