
Jak na řízení dokumentace ve firmě?
S dokumenty se to ve firmě jenom hemží. Jak je zkrotit tak, abyste se v nich vyznali? Vystačíte si ještě s papírovým řízením? Nebo je lepší využít elektronický systém pro správu dokumentů?
Uvažujete o tom, že vyměníte ruční zpracování faktur za digitální? Nejste si jisti, zda to pomůže firmě ve zkvalitnění procesů? Nevíte, co vše takové řešení umí? Pokud nejste rozhodnutí, prozkoumejte článek, který vám prozradí víc o vytěžování dat z faktur a digitalizaci.
Ruční práce s fakturami, zapisování dat do systému, kopírování… To jsou standardní postupy, které využívají zejména malé a střední podniky, kde příjem dodavatelských faktur probíhá jako na běžícím páse.
Buď je to dáno neznalostí řešení, která reálně mohou firmě ušetřit, nebo nedůvěrou v zavedení řešení do firmy. Je ale na čase přemýšlet o digitalizaci faktur.
Systémy pro automatické zpracování dokumentů jsou mezi námi spoustu let. Jenže až poslední dobou dospěly na tak vysokou úroveň, že začínají efektivně pomáhat.
Zpracovat i neznámé faktury.
Podle popisků jednotlivých polí najde software pro vytěžování dat z faktur hledané hodnoty, jako jsou například datum splatnosti, cena, ičo, číslo účtu apod.
Sám se učí ze zpracovaných faktur.
Čím častěji se softwarem na vytěžování dat z faktur pracujete, tím se zvyšuje úspěšnost rozpoznání (OCR pracuje s vestavěnou a naučenou znalostní bází, která je unikátní pro každého zákazníka a vznikla vlastním používáním systému).
Digitalizace faktur podporuje propojení s dalšími systémy.
Propojení se systémy zákazníka, účetním systémy, OCR, ERP. Slouží k používání informací uložených v jiných systémech.
Rychlou implementaci do firmy.
Zavedení digitalizace faktur do organizace je časově velmi nenáročné a pohybuje se v řádu maximálně desítek dní.
Přívětivé uživatelské rozhraní.
Žádný uživatel nemusí mít obavy, že práci se systémem nezvládne. Rozhraní software, které digitalizuje faktury,je ergonomické a každý téměř hned práci zvládne.
Rychlé a rapidní zvýšení produktivity.
Digitalizace zpracování dodavatelských faktur se projeví velmi brzy. Produktivita a efektivita pracoviště stoupne.
Tyto funkce však získáte za předpokladu, že při nasazení řešení použijete ingredience:
Jestli chcete ve společnosti pracovat na svých konkurenčních výhodách, digitalizace faktur je jedním z prvků, které pomáhá zajistit efektivní řízení a správu firemních procesů a dokumentů. Tedy nejen faktur.
Jednoduché zpracování dokumentů, dokonale přehledná evidence a snadná dohledatelnost jsou klíčem k dobře odvedené práci: