Řízení zápisů a úkolů z porad
Řízení zápisů a úkolů z porad

Získejte přehlednou správu a kontrolu zápisů a úkolů z nich vyplývajících. Řešení automaticky generuje úkoly z porad a předává je zodpovědným, oprávněným osobám a mnohem víc.
Práce se zápisy z porad patří k běžným činnostem managementu na všech stupních řízení.
Klasická forma zápisu však přináší problémy související s distribucí zápisů na všechny zodpovědné útvary, selekcí a distribucí úkolů ze zápisů zodpovědným pracovníkem, přenosem úkolů ze zápisů nadřízeného útvaru do zápisů podřízených útvarů apod.
Dalšími úskalími jsou situace, kdy je nutné provést záznam nesplněných úkolů ze všech zápisů z předcházejícího období nebo seznam úkolů ze zápisů z různého stupně řízení.
Řiďte zápisy z porad účinně
- Centrální databáze zápisů pro různé typy porad (porady správní rady, dozorčí rady, ředitelů)
- Automatizované vytvoření zápisů podle závazných šablon pro daný typ porady
- Dostupnost zápisů přesně určeným pracovníkům na základě přístupových práv
Mějte přehled nad úkoly z porad
- Generování a distribuce úkolů z dokumentu zápisu do přehledné databáze úkolů
- Centrální evidence všech úkolů
- Monitorování a kontrola plnění úkolů výkonnými pracovníky po dobu řešení
- Vytváření podkladů o plnění úkolů na další poradu (tvorba seznamu nesplněných úkolů)
- Filtrování a vyhledávání úkolů podle zadaných kritérií
Podrobný popis řešení pro řízení zápisů a úkolů z porad



