Evidence došlé pošty

Evidujte snadno a rychle veškeré dokumenty, které přijdou papírovou a elektronickou formou do firmy. Po zaznamenání je dohledáte během pár vteřin a zabráníte jejich ztrátám.

Zapisujete přijatou poštu do Excelu nebo knihy došlé pošty? Předáte ji zodpovědné osobě, a tím ztrácíte přehled o jejím dalším toku firmou?

Usnadněte si výrazně práci. Díky DOCU‑X DMS zpřehledníte evidenci všech došlých dokumentů a udržíte informace o jejich následném stavu.

Domluvit online ukázku

Kontrolujte jednoduše došlou poštu

  • Dokumenty k dispozici během několika vteřin konkrétním zaměstnancům
  • Již žádné ztráty dokumentů
  • Vždy k dispozici kompletní přehled o stavu dokumentů, komu zrovna „leží“ na stole
  • Hlídání termínů
  • Spouštění schvalovacích procesů na přijatou poštou
  • Snížení nákladů na kopírování

Podrobný popis řešení pro evidenci došlé pošty

E‐mailové notifikace – jasný přehled nad dokumenty a úkoly

Osoby, kterým je pošta určena, jsou upozornění e‐mailovou notifikaci a zároveň vidí v přehledu všechny dokumenty a úkoly, které čekají na jeho akci – schválení, doplnění dat apod.

Evidence všech dokumentů napříč celou firmou

Diky DOCU‑X DMS můžete evidovat veškeré příchozí dokumenty, které přijdou jak papírovou, tak elektronickou formou do firmy. Jakmile je dokument zaevidován, lze jej dohledat během několika vteřin napříč celou firmou.

Provázání na organizaci, zakázku, smlouvu apod.

V rámci DOCU‑X DMS jsou vidět všechny související dokumenty ke každému záznamu (dokumentu). Např. můžete z přijaté faktury na jedno kliknutí přepnout na objednávku. Nebo lze zobrazit všechny dokumenty týkající se konkrétního projektu.

Spravujte ve firmě efektivně všechny dokumenty, nejenom došlou poštu. Poslouží Vám k tomu systém DOCU‑X DMS pro snadnou správu, orga­ni­zaci, rychlé vyhle­dá­vání a zajiš­tění bez­peč­nosti pří­stupu.