Automatické zpracování dodavatelských faktur
Automatické zpracování dodavatelských faktur
Zaveďte do přijímání a schvalování přijatých faktur jasný systém. Minimalizujete kolování papírových dokumentů a docílíte urychlení, zefektivnění a zprůhlednění celého procesu.
Chodí Vám faktury do firmy poštou a administrativní pracovníci je zdlouhavě kopírují a zakládají do šanonů? Nebo musí při přijetí faktury do e‑mailu každou zprávu ručně otevřít, dokument vytisknout a založit?
Vyhněte se zdlouhavým procesům, které zbytečně firmě zvyšují náklady a riziko vzniku chyb.
Přijímejte a zpracovávejte faktury s nejnižší náročností
- Žádné přepisování dat z faktur do ERP
- Fulltextové vyhledávání v dokumentech
- Dokumenty k dispozici ihned po uložení do DOCU‑X DMS
- Snížení nákladů na spotřební materiál
- Zabezpečení faktur proti ztrátě
- Urychlení celého procesu schválení faktury
- Zvýšení přehlednosti celého procesu
Podrobný popis řešení automatického zpracování dodavatelských faktur
Již v tomto kroku přichází první úspora - v odbourání přepisování dat z dokumentů do ERP a v eliminaci překlepů při přepisování těchto dat.
Faktura je zabezpečena před ztrátou a snižují se počty papírových kopií. Navíc v případě společnosti s centrálou a několika pobočkami, je možný přístup z poboček k dokumentům na centrále.
Lze vytvářet reporty např. výpis všech neschválených faktur atd.